top of page
lines_edited_edited_edited.jpg

BRÄNDITUTKIMUKSET

lines_edited_edited.jpg
lines_edited_edited.jpg
MYLLYY.jpeg

Kuva: Kauppakeskus Mylly

bränditutkimuksella pureudutaan onnistuneen brändäyksen keskeisimpään kysymykseen:

"miksi asiakkaat ostavat juuri meiltä"?​ 

 

nimittäin onnistunut brändäys lähtee - kyllä, sekin - asiakkaista.

tutkimuksessa vahva painopiste on mm.

-brändin keskeisimpien kilpailuetutekijöden (EX ja CX) nimeämisessä

 

- asiakasymmärryksen kehittämisessä suhteessa brändiin sekä

 

- markkinointiviestinnän tavoitteissa

tutkimustulokset osoittavat, että brändi ei synny työpöydällä - se syntyy

kontaktipisteissä eli vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa, jossa:

 asiakasymmärrys (brändin arvolupaus) > resurssien kohdentaminen (brändäys) > asiakaskokemus (todellinen brändiarvo)

 

​valitsemme brändillesi sopivan tutkimustavan aina

tutkimusmenetelmästä tulosten raportointiin, seurantaan ja kehitystoimenpiteisiin.

KYSY LISÄÄ

(referenssi CASE Kauppakeskus Mylly - Arvonluonti kauppakeskusbrändin rakentumisessa // kauppakeskuksen brändiuudistus 2021-2022)

bottom of page