top of page


GOES SOCIAL

Search


Brändirunot® sekä runomuotoinen mainonta maailmalla
Miksi runomuotoinen kerronta toimii brändiviestinnässä ? Runous tarjoaa syvemmän emotionaalisen resonanssin kuin perinteinen mainosteksti. Se puhuttelee tunteita, muistia ja mielikuvia, mikä taas vahvistaa brändin identiteettiä ja erottuvuutta. Nykyisessä mainoskentässä, jossa ihmiset ovat helposti immuuneja perinteiselle myyntipuheelle, runous voi toimia ihmisläheisenä väylänä, jossa mainoksen katsoja/kuulija/kokija reagoi elämäntapaan tai tunteeseen, ei pelkkään tuotemyynti
Nov 262 min read


Näin minusta tuli brändirunoilija...
Laura Salo, brändien tarinallistaja brändiruno® konseptin takana. Olen Laura Salo – brändien tarinallistaja ja brändiruno® -konseptin kehittäjä. Kauppatieteiden maisterina kaikkea tekemistäni ohjaa kaupallinen ajattelu, asiakaslähtöisyys ja vahva arvopohja. Brändi ei ole vain viesti, joka viedään asiakkaalle – se on arvoa, joka syntyy yhdessä asiakkaan kanssa vuorovaikutuksessa. Uskon, että vahva brändi lähtee tekijästään: omista arvoista, asenteista ja tavasta toimia. Kun br
Nov 182 min read


Brändiruno® // 3 ENNAKKOLUULOA, OSA 3
Brändiruno ® - Mikä fresh tuulahdus uutta osaamista ja tunnetta mainosalalle. Mutta mitä brändiruno ® ei ole? Tässä kirjoituksessa pureudun 3 ennakkokäsitykseen liittyen brändirunoihin. Ensimmäiseksi pureuduin brändirunojen ja tekstituotannon / copywriting-sisällön eroihin. Pääset lukemaan sen täältä. Toisessa julkaisussa käsittelin brändirunojen eroavaisuuksia suhteessa mainoksissa tutummin käytettyyn musiikkisisältöön, ääneen ja audioviestintään. Pääset lukemaan aihees
Nov 112 min read















































3hugs.fi - luomme tarinoita, jotka puhuttavat huomenna.
- HUOMISEN MARKKINOINTIA. -
bottom of page







