
BRÄNDIN TARINALLISTAMINEN / KÄSIKIRJOITUKSET & BRÄNDIRUNOT®


\\ Brändirunot® ovat kehittämämme uusi innovaatio markkinointi- ja mainosalalle. Niiden avulla voidaan luoda kestävää kilpailuetua toimialasta ja yrityksen koosta riippumatta.
Brändirunoissa yrityksen tavoiteltu viestinnän kärki puetaan runon muotoon, joka kertoo samalla yrityksen tarinaa ja kuvastaa arvoja. Runomuodossa viestintä pysäyttää kuulijan todennäköisemmin sen sanoman äärelle herättämällä tässä ajatuksia sekä tunteita. ✨️ Tämä on uusi mainonnan muoto nykyisessä media- ja uutisvirran jatkuvassa tulvassa. //
MITÄ, MIKSI, MITEN?
// MIKSI? \\
jokainen brändi = tarina, joten tarinan luominen on
yksi brändäyksen tärkeimmistä osa-alueista.
\\ MITÄ? //
yrityksen perustajan Lauran intohimona on tarinankerronta ja samalla, kun Laura tarinoi runo-, loru- ja satukirjoja lapsille, syntyi markkinoinnin ja brändäyksen tarkoitusperiin soveltuvia brändirunoja® yritysten käyttöön - ja siitä kaikki sai alkunsa. ✨️
brändirunot® tukevat yritysten viestintää ja brändin tarinankerrontaa tiivistämällä yrityksen arvot ja olemassaolon nostalgisella ja tunteita herättävällä tavalla.
" Olen luonut runoja, jotka ovat avanneet ovia lasten mielikuvituksen maailmaan. Nyt haluan auttaa yrityksiä avaamaan ovia asiakkaidensa sydämiin ja mieliin samalla luovuudella. Tunneperäinen viestintä on taitolaji ja edellyttää yrityksen syvimpään olemukseen pureutumista. Sekä lapsille että yrityksille suunnatussa viestinnässä kyse on lopulta yksinkertaisuudessaan helposti ymmärrettävästä ydinviestistä. Lastenrunot tiivistävät monimutkaiset ajatukset helposti ymmärrettäviksi, ja sama tavoite on yrityksen brändirunoissa – selkeä, muistettava viesti, joka pysäyttää.
- Laura, 3hugs.fi perustaja sekä brändiruno® -konseptin kehittäjä
\\ MITEN? //
yritys pystyy hyödyntämään brändirunoja® monipuolisesti ja monikanavaisesti markkinointiviestinnässään, esimerkiksi verkko-/digimainonnassa, televisiossa, printeissä ja radiossa. Lisäksi brändirunot® auttavat brändin rakentamisessa toimimalla mm. konseptoinnin, brändäyksen, viestinnän tai jopa tuotekehityksen pohjana,
runoja on syntynyt isoille suomalaisille toimijoille, kuten Hartwallille, Motonetille/Broman Groupille, Jäätelöautolle, Hammas Mehiläiselle, Pelastusarmeijalle sekä Eurokankaalle.
" Kirjoitettu markkinointiviestintä yhtenä markkinoinnin osa-alueena on suuri intohimoni, jossa yhdistyy monipuolinen brändiosaaminen, innovatiivisuus sekä visuaalinen kyky hahmottaa brändikokonaisuus ja konseptoida se tarinan muodossa. Parhaimmillaan voin tarjota yritykselle aivan uudenlaisen näkökulman brändäämiseen, joka mullistaa totuttuja markkinoinnin käytäntöjä. "
- Laura, 3hugs.fi perustaja sekä brändirunoilija
ja tutustu myös muihin kirjallisiin taidonnäytteisiimme täältä!
3hugs.fi - luomme tarinoita, jotka puhuttavat huomenna.
- HUOMISEN MARKKINOINTIA. -


