
BRÄNDIRUNOT®

Brändiruno® – strateginen ja tunnepohjainen brändiääni runon muodossa.
Se on rakennettu kestämään aikaa ja herättämään tunteita yli kanavarajojen.
....
MITÄ, MIKSI, MITEN?
MIKSI?
Jokainen brändi = tarina, joten tarinan luominen on
yksi brändäyksen tärkeimmistä osa-alueista.
MITÄ?
Yrityksen perustajan Lauran intohimona on tarinankerronta ja samalla, kun Laura tarinoi runo-, loru- ja satukirjoja lapsille, syntyi markkinoinnin ja brändäyksen tarkoitusperiin soveltuvia brändirunoja® yritysten käyttöön - ja siitä kaikki sai alkunsa. ✨️
Brändirunot® ovat kehittämämme uusi innovaatio markkinointi- ja mainosalalle. Niiden avulla voidaan luoda kestävää kilpailuetua toimialasta ja yrityksen koosta riippumatta.
Brändirunoissa yrityksen tavoiteltu viestinnän kärki puetaan runon muotoon, joka kertoo samalla yrityksen tarinaa ja kuvastaa arvoja. Runomuodossa viestintä pysäyttää kuulijan todennäköisemmin sen sanoman äärelle herättämällä tässä ajatuksia sekä tunteita nykyisessä media- ja uutisvirran jatkuvassa tulvassa.
Vai mitä olet itse mieltä, kuuntele esimerkit brändirunoista klikkaamalla tästä
(mukana kontekstit) tai alta:
" Olen luonut runoja, jotka ovat avanneet ovia lasten mielikuvituksen maailmaan. Nyt haluan auttaa yrityksiä avaamaan ovia asiakkaidensa sydämiin ja mieliin samalla luovuudella. Tunneperäinen viestintä on taitolaji ja edellyttää yrityksen syvimpään olemukseen pureutumista. Sekä lapsille että yrityksille suunnatussa viestinnässä kyse on lopulta yksinkertaisuudessaan helposti ymmärrettävästä ydinviestistä. Lastenrunot tiivistävät monimutkaiset ajatukset helposti ymmärrettäviksi, ja sama tavoite on yrityksen brändirunoissa – selkeä, muistettava viesti, joka pysäyttää.
- Laura, 3hugs.fi perustaja sekä brändiruno® -konseptin kehittäjä
MITEN?
Yritys pystyy hyödyntämään brändirunoja® monipuolisesti ja monikanavaisesti markkinointiviestinnässään, esimerkiksi verkko-/digimainonnassa, televisiossa, printeissä ja radiossa. Brändirunot® yhdistävät brändin luovan konseptin että strategisen viestin ja auttavat brändin rakentamisessa toimimalla mm. konseptoinnin, brändäyksen, viestinnän tai jopa tuotekehityksen pohjana,
Runoja on syntynyt muun muassa Hartwallille, Motonetille/Broman Groupille, Jäätelöautolle, Hammas Mehiläiselle, Pelastusarmeijalle sekä Eurokankaalle.
" Kirjoitettu markkinointiviestintä yhtenä markkinoinnin osa-alueena on suuri intohimoni, jossa yhdistyy monipuolinen brändiosaaminen, innovatiivisuus sekä visuaalinen kyky hahmottaa brändikokonaisuus ja konseptoida se tarinan muodossa. Parhaimmillaan voin tarjota yritykselle aivan uudenlaisen näkökulman brändäämiseen, joka mullistaa totuttuja markkinoinnin käytäntöjä. "
- Laura, 3hugs.fi perustaja sekä brändirunoilija
3hugs.fi - luomme tarinoita, jotka puhuttavat huomenna.
- HUOMISEN MARKKINOINTIA. -


.png)









