
SOME
MARKKINOINTI
Sosiaalisen median rooli asiakkaan ja brändin vuorovaikutuksen mahdollistajana onkin nykypäivänä suurelle osalle yrityksistä kriittinen, varsinkin mikäli yritys toimii kuluttajakaupassa b2c-puolella.
3 X M I K S I ?
// OSA ORGAANISTA KASVUA
joka taas parantaa yrityksen löydettävyyttä, lisää brändin uskottavuutta ja sitouttaa asiakkaita.
\\ LÖYDÄ & AKTIVOI
lisää bränditietoisuutta löytämällä ja aktivoimalla potentiaalisia ostajia alueella
sekä kannustaa vierailemaan yrityksessä paikanpäällä ja/tai verkkosivuilla.
Kiinnitä tässä kohtaa huomiosi yrittäjänä tai somevastaavana siihen, miten ohjaat ja tuet liidiäsi parhaalla mahdollisella orgaanisella tavalla tekemään yrityksen tavoitteisiin nähden oikeita päätöksiä.
// LUO LISÄARVOA
jolla osoitat asiakkaillesi olevasi kiinnostunut heistä esimerkiksi tarjoamalla informaatiota sekä osallistumalla ja aktivoimalla keskusteluun. Tällä on suuri merkitys asiakkaan sitouttamiseen suhteessa brändiin, mutta myös ansaittuun medianäkyvyyteen. Tulen puhumaan tästä omana teemanaan vielä myöhemmin.
mutta MITEN kaikki tämä hoituu?
ei hätää, me tiedämme ja me autamme.
. . . aloita ottamalla yhteyttä!
REFERENSSEJÄ:
www.digiaura.fi // @digiaurafi
www.arvihelin.fi // @arvihelinoy
@sammakkomiehenvaimo
@lempeatraining
@pellavaisiaunelmia
@marttathedobermann
@3hugsfi
@bohomenlifestyle
3hugs.fi - luomme tarinoita, jotka puhuttavat huomenna.
- HUOMISEN MARKKINOINTIA. -