top of page
  • Youtube
  • Instagram
  • Pinterest
  • Facebook
  • LinkedIn
lines black.png

SOME
MARKKINOINTI

Sosiaalisen median rooli asiakkaan ja brändin vuorovaikutuksen mahdollistajana onkin nykypäivänä suurelle osalle yrityksistä kriittinen, varsinkin mikäli yritys toimii kuluttajakaupassa b2c-puolella.

 

 

3  X  M I K S I ?

// OSA ORGAANISTA KASVUA

joka taas parantaa yrityksen löydettävyyttä, lisää brändin uskottavuutta ja sitouttaa asiakkaita.

\\ LÖYDÄ & AKTIVOI

lisää bränditietoisuutta löytämällä ja aktivoimalla potentiaalisia ostajia alueella

sekä kannustaa vierailemaan yrityksessä paikanpäällä ja/tai verkkosivuilla.

Kiinnitä tässä kohtaa huomiosi yrittäjänä tai somevastaavana siihen, miten ohjaat ja tuet liidiäsi parhaalla mahdollisella orgaanisella tavalla tekemään yrityksen tavoitteisiin nähden oikeita päätöksiä.

// LUO LISÄARVOA

 

jolla osoitat asiakkaillesi olevasi kiinnostunut heistä esimerkiksi tarjoamalla informaatiota sekä osallistumalla ja aktivoimalla keskusteluun. Tällä on suuri merkitys asiakkaan sitouttamiseen suhteessa brändiin, mutta myös ansaittuun medianäkyvyyteen. Tulen puhumaan tästä omana teemanaan vielä myöhemmin.

mutta MITEN kaikki tämä hoituu?

ei hätää, me tiedämme ja me autamme.

 

. . . aloita ottamalla yhteyttä!

OTA YHTEYTTÄ

REFERENSSEJÄ:

www.digiaura.fi // @digiaurafi

www.arvihelin.fi // @arvihelinoy

​@sammakkomiehenvaimo

@lempeatraining

@pellavaisiaunelmia

@marttathedobermann

@3hugsfi

@bohomenlifestyle

3hugs.fi - luomme tarinoita, jotka puhuttavat huomenna.

- HUOMISEN MARKKINOINTIA. -​

bottom of page